` «Хроніки Нарнії»



Якось так вийшло, що моє знайомство з найпопулярнішими дитячими/підлітковими фентезі-серіями починалося з їхніх екранізацій :) Так було з «Гаррі Поттером», так було з «Персі Джексоном» і так було з «Хроніками Нарнії». Відразу скажу, що дивитися спочатку фільм, а потім читати книгу, за яким він знятий, куди краще ніж навпаки. Так ти сприймаєш це нормально, розумієш, що всі моменти з книги у 1,5-2 години втиснути неможливо. А от коли після прочитання книги дивишся фільм, розділяти чомусь не виходить, і тому розчаровуєшся, що це не так і те не так. Можливо, це все тому, що книгу ми проживаємо, глибше проникаємо в історію...


Щодо «Хронік Нарнії», то моє знайомство з ними відбулося ще у 2006-му році, коли я подивилася фільм «Лев, чаклунка і платтяна шафа». Пам'ятаю, як мама потім приносила з бібліотеки книжки, але...в якомусь дивному розкиданому порядку. Тому з того часу в мене залишилися якісь смутні спогади про «Срібне крісло» й «Подорож «Досвітнього мандрівника»💁

Я давно хотіла познайомитися з усією історією Нарнії: від її створення до її зникнення. І моя люба фея виконала моє бажання) Передати не можу, яке здивування і який захват я відчувала, коли на день народження відкрила коробку з подарунком і побачила там товстий том «Хронік Нарнії»: всі 7 повістей в одній книзі 😱 Мені виповнився 21 рік, але я раділа цій книжці казок так само, як колись робила це в дитинстві, коли мама дарувала мені казки :) Мілко, я БЕЗМЕЖНО вдячна тобі за це ❤❤❤


Я не буду розповідати тут щось про сюжет, стиль автора і все те, про що я зазвичай пишу у відгуках на прочитані книги. Мені просто хочеться залишити свої почуття й емоції. 
Позаду книжки написано, що давні міфи, старовинні легенди й чарівні казки, дитячі враження й дорослі роздуми прекрасного англійського письменника Клайва С. Льюїса лягли в основу семи повістей «Хроніки Нарнії», які стали однією з найвідоміших та найулюбленіших книг дітей та дорослих у всьому світі. Читаючи книгу, ми знову й знову будемо відкривати чарівний світ Нарнії — і потрапляти в країну, яку можуть по-справжньому бачити тільки діти та люди з чистою душею й відкритим серцем. І це справді так!
Мені дуже подобаються слова самого Льюїса «Колись ви станете достатньо дорослими, щоб знову прочитати казки». Мені здається, що я ніколи й не переставала їх читати. З відомих казок, які читала нам з сестрою мама, я перейшла на авторські казки, які читала вже сама, а потім...потім я відкрила для себе «Гаррі Поттера» і світ фентезі. Я стала його мешканкою і буду нею до старості. Тому що я ніколи не бажала бути такою, якою хотіла бути Сьюзен... А чомусь багато дітей та підлітків зараз хочуть швидше стати дорослими, обганяючи час. Навіщо? Ви ще встигнете взяти на себе відповідальність за своє життя та життя тих, хто від вас залежатиме. 
Добре, коли людина навіть в дорослому віці читає подібні книги, які нагадують їй про світлі й щирі дитячі почуття, про чесність і безпосередність, про те, що насправді важливо. Добре, коли у вас всередині все життя живе дитина :)

Мені було неймовірно приємно повернутися в Нарнію. Згадати, як вона створювалася, як Біла Чаклунка захопила в ній владу, як Пітер, Сьюзен, Едмунд та Люсі боролися проти неї, як Каспіан сходив на престол, як мандрував на Край світу до країни Аслана; дізнатися, як Юстес та Джил рятували загубленого принца, з сумом спостерігати за останнім днем Нарнії. Ця історія назавжди залишиться зі мною, хай скільки років би не пройшло. Я читатиму її своїм дітям, а потім своїм онукам, і нехай вони захоплюються неймовірними пригодами дітей, нехай вірять у чудо, нехай вчаться мудрості від Аслана :)

І окремо хочу сказати про саме видання. В КСД зараз продається така ж книга українською мовою. Але мені подарували її російською від Эксмо. Можливо, українське видання теж непогане, не знаю. Але я навіть зраділа, що подарунок російською, бо таким чином я була впевнена в гарній якості перекладу. До того ж, зараз в мене більшість книжок українською, і непогано не забувати літературну російську :)
А саме оформлення... Всі сторінки прикрашені візерунком, тут багато прекрасних ілюстрацій, до більшості повістей додаються карти 😍  Білий папір прекрасної якості. А запах...цей неповторний запах нової книги, який уже сам по собі є магією. Він переносив мене у часи дитинства, коли я вперше зачитувалася фентезі-творами до ночі :)
Ще раз величезне дякую тобі за подаровану магію, Мілко 😘

А всім, хто лише чув, але ще не знайомий з історією чарівної країни Нарнії, я рекомендую познайомитися ;) Ви про це точно не пожалкуєте)

P.S. Мої улюблені частини  «Принц Каспіан» та «Подорож Досвітнього манрівник», або Плавання на край світу») А ваші які? Пишіть у коментарях ;)

Оцінка? Звичайно, що 10 з 10.

Порядок читання:
1.      «Небіж чаклуна»;
2.     «Лев, чаклунка та платтяна шафа»;
3.     «Кінь та його хлопчик»;
4.     «Принц Каспіан»;
5.     «Подорож «Досвітнього мандрівника», або Плавання на край світу»;
6.     «Срібне крісло»;
7.     «Остання битва»


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

` «Хлопчик у смугастій піжамі»

` Кожен з нас — це маленький Всесвіт | «Астрофізика для тих, хто цінує час» та «Бог завжди подорожує інкогніто»

` «Не озирайся і мовчи»