` Всесвіт від зародження до зникнення | «Найкоротша історія часу»

#Book_challenge_2018: Книга науково-популярної літератури

Якби не Макс Кідрук зі своїми науково-популярними презентаціями художніх книг, я б, скоріше за все, ніколи б не зацікавилася точними науками, бо школа явно не розвила в мене до них ніякої любові. Я класичний гуманітарій, до кісткового мозку, насправді. Але коли Кідрук на своїй презентації роману «Не озирайся і мовчи» розповідав про теорії часу і згадав книгу Стівена Гокінґа, я вирішила, що варто було б ознайомитися з нею. Тим паче, що в Книгарні Є вона завжди потрапляла на очі.

Після недавньої смерті науковця інтерес до книги ще більше посилився, і нарешті я її придбала. Зізнаюся, читання давалося мені дуже важко… По-перше, я взагалі не пам’ятаю, щоб колись цікавилася нон-фікшеном. По-друге, книга з фізики… З ФІЗИКИ, КАРЛ *О* Читаючи, я розуміла, що автори пояснюють якісь доволі елементарні фізичні явища й поняття, які б я мала знати, але взагалі не знаю. В мене просто нульові знання з цього предмету! Дякую вчительці, яка нічому не навчила, ще й до того ж відбила всіляке бажання самостійно щось дізнаватися…

Довгий час мені було абсолютно нецікаво все, що стосується фізики, але знову ж таки Кідрук і ця книга змогли мене зацікавити й викликати бажання розширити свої наукові знання. Чому це не сталося в класі 7-му, коли я лише починала вивчати ці предмети? Зараз би я б хоч трохи в цьому розбиралася, а так мій філологічний мозок, здається, просто не в спромозі це усвідомити й зрозуміти L Хоча, відсотків 30-40 з «Найкоротшої історії часу» я зрозуміла… І насправді це неймовірно цікаво, як же все-таки влаштовано наш Усесвіт, хто його створив і з якою метою? Чому встановлено певні обмеження? Ким? Чи можливо їх подолати? І чи потрібно?.. Найглобальніші питання, якими так чи інакше задавалися усі люди на Землі.

З впевненістю можу сказати одне — після «Найкоротшої історії часу» мені захотілося заново  пройти шкільний курс фізики і продовжити читати такі от науково-популярні книги. А ще неймовірно цікаво, що цілком можливо, років через 50 чи 100 вчені знайдуть розв’язок тих проблем і знайдуть відповідь на ті питання, якими задаються сучасні науковці й автори цієї праці зокрема J

Оцінку книзі мені дати важко, але вона точно стимулювала мене розширити свої горизонти!  

Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

` «Хлопчик у смугастій піжамі»

` Кожен з нас — це маленький Всесвіт | «Астрофізика для тих, хто цінує час» та «Бог завжди подорожує інкогніто»

` «Не озирайся і мовчи»